Platform Administratief Medewerkers


Korte inhoud:

De rol van de administratieve ondersteuner binnen een basisschool is in de loop der tijd veranderd. Daar waar eerst de focus lag op de leerlingenadministratie en de financiële administratie, heeft de administratieve ondersteuner inmiddels een spilfunctie binnen de school en is het takenpakket uitgebreid.

We willen daarom aandacht besteden aan uitwisseling van kennis en ervaring, ontwikkeling van vaardigheden en opleidingen. De administratieve ondersteuners hebben het afgelopen jaar al diverse overlegmomenten gehad en nu is het moment gekomen om daadwerkelijk vorm te geven aan het Platform Administratieve Ondersteuners.

Dit platform zal tijdens een aantal bijeenkomsten het komende schooljaar onder andere aandacht besteden aan:

  • studiemomenten met betrekking tot de software en systemen waar gebruik van gemaakt wordt;
  • uitwisseling van kennis en ervaring met betrekking tot actuele onderwerpen en werkzaamheden;
  • toelichting op bepaalde onderwerpen door een spreker middels gastlessen.

    De daadwerkelijke invulling van de bijeenkomst wordt bepaald na een inventarisatie van ideeën, inbreng van onderwerpen en opleidingsbehoeften van de administratieve ondersteuners.

Alle data:

  • 1 november 2022
  • 4 april 2023
Datum en tijdstip:
1 november 2022
16.00 - 17.30 uur
Voor wie:
Administratief Medewerkers
Met wie:
Sandra Ooteman en Marion van Warmerdam (kartrekkers)
Informatie bij:
Kartrekkers Sandra Ooteman (ICBS De Vredeburg) en Marion van Warmerdam (RKBS Klimop en CBS Vesterhavet) sooteman@meerprimair.nl mvanwarmerdam@meerprimair.nl
Inschrijven voor deze training
www.meerprimair.nl gebruikt cookies om de website te verbeteren en te analyseren, voor social media en om ervoor te zorgen dat je relevante advertenties te zien krijgt. Als je meer wilt weten over deze cookies, klik dan hier voor ons cookie beleid. Bij akkoord geef je www.meerprimair.nl toestemming voor het gebruik van cookies op onze website.
 Cookies NIET accepteren